نوشتار ایرانی

نوشتار ایرانی

فرهنگ و تاریخ اجتماعی ایرانیان
نوشتار ایرانی

نوشتار ایرانی

فرهنگ و تاریخ اجتماعی ایرانیان

زن زندگی آزادی


#زن_زندگی_آزادی


پرده نخست:

مهناز افشار که سابقه‌اش در ازدواج با فرزند یکی از معاونین احمدی‌نژاد و نیز واردات شیرخشک‌های آلوده عیان است، عنوان کرده که جنبش مهسا باعث شده اون بتواند در خارج از کشور، تصاویر بدون حجاب اجباری خود را منتشر نماید!

اکنون او برای ادای دِین به قیام مهسا، با شرکتی قرارداد بسته و تصویر دختری که در چهلم #مهسا_امینی تصویرش منتشر شده بود را برای چاپ روی چمدان‌های تولیدی پیشنهاد داده است. همچنین به تنهایی بار تبلیغ فروش آن محصول و دریافت درصدی آنچنانی از سود فروش شرکت را نیز به دوش می‌کشد.

حال باید از مهناز افشار پرسید، آیا سهمی برای آن دختر هم که زیر فشار امنیتی‌ها چنان جسورانه در مراسم حضور یافته، در نظر گرفته است؟


پرده دوم:

فائقه آتشین (گوگوش) نیز در میانه قیام مردم علیه ج ا، با دلاوری هر چه بیشتر و با استفاده از شعارهای ملت ایران، به تبلیغ عطر تولیدی شرکت خود پرداخته است!

در اثنایی که ماشاءالله کرمی پدر محمدمهدی کرمی و همسرش به یادبود فرزندشان، هر پنجشنبه غذای نذری برای نیازمندان آماده کرده و میان ایشان پخش می‌کنند، آیا خانم گوگوش سهمی از سود فروش عطرش برای خانواده کرمی، خانواده #مهسا_امینی، خانواده کیان پیرفلک، خانواده مجاهد کورکور و خانواده جانباختگان بلوچ در نظر گرفته است؟


پدر محمدمهدی کرمی که فرزندش بابت حوادث پل حصارک کرج دستگیر و سپس به دار آویخته شد، دستفروش دستمال کاغذی است، اما شرافتش را نمی‌فروشد.

خانواده کیان، خانواده خدانور و بسیاری خانواده‌های جانباخته دیگر از هستی ساقط شدند، اما ضمن رد پیشنهادهای حکومت، دستشان را پیش هیچکس دراز نکردند.


شما کاسبان امروز، در فردای ایران جایی نخواهید داشت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد