نوشتار ایرانی

نوشتار ایرانی

فرهنگ و تاریخ اجتماعی ایرانیان
نوشتار ایرانی

نوشتار ایرانی

فرهنگ و تاریخ اجتماعی ایرانیان

زبان جهنم ترکی است


مرحوم آیت‌الله مجتهدی تهرانی:
توی جهنم ترکی حرف می‌زنند!

نظرات 1 + ارسال نظر
سینا جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 11:44 ق.ظ http://elmbaarzesh.ir

سلام.ادم خوبی بود این شخص. اما یک مسئله رو متوجه باشید،ما احادیث دروغین زیاد داشتیم، بخصوص در کتاب بحارالانوار ،یهودیت جات هم تا دلتون بخواد در دین هست.
باید دید،هدف این انسان خوب از مطرح کرد این حدیث مورد دار دقیقا چی بوده و تحت چه شرایطی این رو گفته .. (با یک کلیپ کوتاه نمیشه همه مسئله رو درک کرد)
در هیچ جا قران در رابطه با زبان صحبت کردن در جهنم صحبت نشده.خدا بخواد با بنده اش صحبت کنه،اصلا نیاز به صحبت کردن نداره! طوری بهش القاء کنه، که اون شخص همزمان 5000 زبان اون رو دریافت کنه!
همانطور که خدا روز قیامت میز و صندلی، زمین و پوست و دست،زبان،گوش،چشم انسان رو به سخن گفتن می اورد! و همه رو به عنوان شاهد اعمال انسان ظاهر میکند! صحبت میکند،چه صحبت کردن! همه مردمان جهان هم به خوبی میفهمن،چی میگن! و اعمال اون انسان گناهکار رو میفهمن و لعنت بهش میفرستن(حتا اونیکی که اهل جهنمه! اونم به انسان گناهکار لعنت میفرسته!).واقعا روز قیامت حال انسان دست خودش نیست! پرده ها همه کنار رفته! حقیقت رو داره به وضوح درک میکنه، و دیگر هرگز جرعت کوچک ترین گناهی هم ندارد(یعنی جرعتش رو هم نداره)
بی اهمت ترین مسئله اونجا دغدغه ها زمینی! زلزله شدید یا افتادن بختک روی بدنش!(عدم کار کردن دست پاش به مدت چند دقیقه! در حین خواب)،یکی از مسائل است،که انسان در اون لحظه به هیچ چیز فکر نمی کند! و فقط خدا خدا میکند! روز قیامت اینطوری! برای همین،انسان گناهکار فقط فقط به این فکر میکن،چطور می تونه از شرایط نجات پیدا کنه! ذره ای عذابش کم بشه(هرکز به زبان و .. اصلا فکر نمی کند! همه این مسائل بعد از مرگ کلا در ذهن، انسان فوت شده نیست! دقیقا ثانیه اول مرگش،همش رو فراموش میکنه)
فقط به این فکر میکنه،چرا کار خیر نکردم! چرا نماز نخوندنم! چرا دست یتیم و فقیر رو نگرفتم! چرا با اندکی فحاشی! اذیت و ازار دینم رو کنار گذاشتم (مهمترین مسئله جهنمی شدن! طبق ایات قران کریم، همین نماز،بعدش انفاق و دستگیری از فقرا و یتیم هاست. و هم نشینی با اهل باطل (گناهکاران،خوش گذاران دنیویی،که وظایف دینی رو مسخره و تحقیر امیز میدونستن!)
قران،مدثر(42 تا 47 )می گویند: چه چیز شما را به دوزخ وارد ساخت؟! ما از نمازگزاران نبودیم و به تهیدستان و نیازمندان طعام نمی دادیم و پیوسته با اهل باطل همنشین و همصدا بودیم،و ما روز جزا را تکذیب می‌کردیم.تا آنکه مرگ ما فرا رسید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد